...

...

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Κλειστό Μέχρι Νεοτέρας



Και αν μείνουν τα σχολεία κλειστά
Οι αλάνες θα είναι ανοιχτές για να παίξω
Οι φίλοι μου δεν θα έχουν κατεβάσει ρολά
Θα τους μιλήσω για το κορίτσι που μ αρέσει
Και η πλατεία καλοκαιρινές αναμνήσεις θα γεμίσει

Και αν μείνουν κλειστά τα σχολεία
Οι βιβλιοθήκες θα μείνουν ανοιχτές
Και ένα ωραίο μεγάλο βιβλίο
κάποιος θα βρεθεί να μου δανείσει
που θα μιλάει για την αξία των παιδιών και του έρωτα

και αν μείνουν τα σχολεία κλειστά
ακόμα παίζονται  παραστάσεις
στα υπαίθρια θέατρα της πόλης
θα σκαρφαλώσω με τον πατέρα μου στα βραχάκια
και ένας άλλος κόσμος θα ανοιχτεί μπροστά μου

και αν μείνουν κλειστά τα σχολεία

η ζωή μου θα γίνει μάθηση…


"Με αφορμή τις απεργιακές κινητοποιήσεις 
των εκπαιδευτικών,τον Σεπτέμβριο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου